Välkommen till TimeToTalk
Jag startade TimeToTalk våren 1999, och sedan dess har det växt och blivit en viktig del i många klockintresserades vardag.
Målet med forumet är att ge alla klockintresserade möjlighet att diskutera, utbyta erfarenheter och kunskaper, sälja och köpa klockor samt hålla sig uppdaterade om det senaste i klockvärlden.
Man måste vara registrerad användare för att posta inlägg på TimeToTalk.
För att annonsera på Köp & Sälj måste man vara inloggad.
De regler som jag tillämpar är självklara:
- Inga personliga påhopp
- Ingen handel med kopior eller Marina Militare märkta klockor.
- Företag som vill göra reklam för sin sida ska kontakta mej eller moderator(Jocke) innan något postas.
Till min hjälp har jag ett antal moderatorer och vi tar bort inlägg som vi anser inte följa reglerna, och vi förbehåller oss rätten att stänga av användare som anser förstöra för forumet, dess syfte och användare.
English
I launched the first version of TimeToTalk in the spring of 1999, and it has grown and become a natural place to visit on daily basis for many watch enthusiasts.
The only goal I have is to maintain a high quality forum where people can discuss watches, exchange experiences and knowledge, sell and buy watches, and keep themselves updated with the latest within the watch industry.
You must be a registered user in order to post on TimeToTalk. When you are registered you will also get access to the Buy & Sell forum.
The rules I apply are simple and obvious:
- No personal attacks
- No trading with copies/fakes or Military Marina marked watches.
-Dealers have to contact me or Jocke(Moderator) if they want to post ads for their site.
I have a number of moderators helping me, and we will remove all posts we consider violating the rules, and we reserve our right to ban users if necessary.
Tony Axelzon