Er interissert i alt som har en beat, fra klokker, musikk til bilmotorer.

Jonire skrev:Hej,
Numera 43 årig tvåbarnsfar som hängde otroligt mycket (mest lurk men några inspel...) på TTT runt 2002-2005.
Har på mitt samvete bla en Montblanc Meisterstuck gångreserv som köptes av ärade foruminnehavaren himself. Såldes sedermera vidare..
Har även inspirerats av Pinjol till köp av G-Shock DW-6600, som bars friskt i flera år och som nu ska få en renovering. Batteri slut och ska få ny bezel samt armband.
Innehar utöver det sen länge klassikerna Omega SMP ’svärdvisare’ automat ny 2005 (2254?), en Australienimporterad Omega SPM mkII, en SKX007:a, nån Vostok Amphibia, och sen jag drabbades av sjukan igen för några veckor sedan av en ny Speedmaster 005 som jag drömt om sen sist jag ’hängde’ här.
Är det nån som minns vad den roliga signaturen hette som gick in och skojade om oss klocknördar på ett vasst men charmigt vis när det begav sig..?
Minns utöver det alla härliga bilder från Jocke och förstås Baselreportagen!![]()
Med vänlig hälsning,
Jonire
Jonire skrev:(...)
Har även inspirerats av Pinjol till köp av G-Shock DW-6600, som bars friskt i flera år och som nu ska få en renovering. Batteri slut och ska få ny bezel samt armband.
(...)
Med vänlig hälsning,
Jonire
Medlemmar online: Bing [Bot], Google [Bot]